dimarts, 25 d’octubre del 2011

Una mirada educativa i el nostre itinerari sonor

Avui a l'hora de seminari, la Natàlia Garcia, una companya de classe ens ha presentat una fotografia d'una mirada educativa d'un fet quotidià . Era una fotografia hi sortia un noi creuant el carrer, però no per el pas de vianants. Ella ha dit que s'estava treien el carnet de cotxe, encara que moltes altres vegades ho havia vist, ara n'era més conscient d'aquest fet, ja que en aquest moment ella és la responsable, per què va en un cotxe i quan passen aquests fets el conductor és el que sempre ha d'anar més en compte, encara que no hauria de ser així, per què els vianants també haurien de posar-se al lloc del conductors. Les persones són poc empàtiques unes amb les altres i davant aquest fet i molts altres és molt important aquest aspecte per la convivència. Quan això ho transportem a l'àmbit escolar, es tradueix que amb els infants no els hi hem d'ensenyar a que si veuen una cosa mal feta, ells també ho han de fer, si no al contrari ells ho de modificar i fer-ho bé. No s'han d'influenciar d'una forma negativa per qualsevol persona.

Quan a acabat la presentació el Jordi Simó, el nostre tutor ha corregit alguns aspectes de la presentació com el to de veu, que no sigui sempre el mateix i també ens ha aclarit que amb les imatges que son retocades sempre ho hem d'indicar a sota la foto. La última activitat que hem fet avui a seminari a sigui la presentació del nostre itinerari sonor. Aquesta activitat l'hem anat veient a partir dels articles de música, que aquest ja els havíem treballat a classe de música.

Hem arribat a la conclusió de que la majoria de sorolls que escoltem des de que ens despertem fins que ens anem a dormir son sorolls desagradables i aquest estan fabricats per l'home. També en la societat que vivim, és molt sorollosa i no fem gaire coses per canviar-ho.

Aquí os deixo un enllaç amb la direcció on estan els articles treballats a la classe de música sobre el so. http://pers.blanquerna.url.edu/jordisimon/entornsonor.pdf

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada